JBEES Komuniti Usahawan Lebah Kelulut Johor

Meja Pengerusi Badan Penaja JBEES .


PERSATUAN USAHAWAN LEBAH KELULUT JOHOR

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .

Syukur dengan rahmat dan tarbiyah yang baik dari rakan seperjuangan dalam meningkatkan INDUSTRI LEBAH MADU KELULUT Johor sebagai wadah perjuangan makanan Sunnah & Makanan yang di nukil didalam AlQuran Al Karim sebagai penawar .

Walaupon fakta dan ujian kepada Indutri adalah sangat besar terhadap Madu Kelulu Tiruan yang sudah memasuki pasaran dengan harga lebih rendah . Pengusaha Seluruh Malaysia Am di Johor telah mengorak langkah kepada Pengusaha Berdaya Saing dengan Peningkatkan Pengeluaran Madu kelulut Asli secara konsisten demi memenuhi permintaan didalam Johor dan Singapura .

Komuniti yang kecil akan di pandang BESAR oleh masyarakat UMUM kerana walaupon pengeluaran terhad pada masa tertentu . Pengguna sangat menyakini  JBEES akan mengorak langkah kehadapan lebih FOKUS membantu PENGGUNA dengan memberi keyakinan MADU KELULUT dibawah Persatuan Usahawan Lebah Kelulut Johor ( JBEES ) menjadi wadah perjuangan INDUSTRI LEBAH KELULUT JOHOR .

Jom bersama dengan kami  . Daftar kan Nama anda dan Jumlah Log Koloni sebagai Pemantapan & Pengurusan Data Persatuan secara kolektif dan tersusun .

Whatsp <> Nama <> Jumlah Log <> Daerah <>  013 616 3163 ( NizamPower )


Ranking: 5

Komen Di Sini

Post a Comment